Services

Online marketing

Het toepassingsgebied van online marketing is breed. Google is bij iedereen bekend en is inmiddels het grootste en bekendste technologie platform binnen het online landschap. Een groot deel van de online marketeers is met Google “opgegroeid” maar vergeten vaak verder te kijken.

Samenwerking

Samenwerking tussen mensen is belangrijk. Net zo belangrijk als de samenwerking tussen de verschillende kanalen en technologieën die er online beschikbaar zijn.

  • Adwords zonder SEO werkt dat goed?
  • Display advertising via welk platform moeten wij dat doen?
  • Welke invloed hebben banners en video op elkaar en wat is de beste verhouding?
  • Mobiel adverteren. Wat is er mogelijk en wat is voor ons de beste toepassing?
  • Social media is “hot”! Past dit wel binnen onze organisatie en hoe werkt dit samen met de andere kanalen?
  • Hoe meten wij de prestaties van onze campagnes en maken wij gebruik van de data die wij verzamelen over al onze kanalen?

Alle kanalen hebben met elkaar te maken en hebben invloed op elkaar. Vergeet de basis niet en die is voor veel organisaties de website. Deze wordt vaak onvoldoende meegenomen bij het bepalen van de aanpak, of niet aangepast aan de campagne waar de organisatie op dat moment voor kiest.

Specialismen

  • Website optimalisatie
  • SEO strategie
  • Search (SEA)
  • Display Advertising
  • Social media
  • Outdoor advertising
  • Conversie optimalisatie
  • Audience building
  • DSP/SSP integratie
  • Integratie privacy wetgeving (AVG)

Specialisten

Het is onmogelijk om als generalist op te treden binnen alle mogelijkheden die er zijn. Daarom maken we gebruik van specialisten die binnen de onlinemogelijkheden hun specifieke kennis en ervaring inzetten voor het beste advies en de beste prestaties. Een search specialist is geen display specialist en andersom. De beste persoon op de beste plek is de filosofie.

De technologie

We maken gebruik van de laatste technologieën, maar kijken altijd welke technologie het best past bij de organisatie. Prijs- kwaliteit is belangrijk maar ook duurzaamheid en gebruiksvriendelijkheid. Ook hier geldt, wat voor de ene organisatie goed werkt is geen garantie dat het voor de andere organisatie ook het geval is.