Over mij

Ondernemend en het “aha” effect creëren door juist net even de zaken anders te doen. Het toepassen van belangrijke oplossingen en altijd vernieuwend bezig zijn. Daardoor krijg je een voorsprong en heb je toegevoegde waarde. 

Na mij opleiding aan de IVA in Driebergen, waar mijn interesse in marketing is ontstaan, heb ik een studie gevolgd aan het NIMA. Het was vanzelfsprekend dat je na de IVA iets in de automotive branche ging doen. Na diverse sales functies, o.a. bij Audi en Volkswagen, en een jaar gewerkt te hebben voor Greenpeace ben ik uiteindelijk in de financiële dienstverlening terecht gekomen. Begonnen als accountmanager, vervolgens salesmanager en mijn laatste functie was accountdirector waar ik bedrijven adviseerde over hun marketingstrategie. In mijn vrije uurtjes heb ik mijn post bachelor bedrijfskunde gehaald om meer inzicht te krijgen bij de bedrijven die ik adviseerde.

Toen kwam online op mijn pad en zoals velen in die tijd begonnen met het Google platform te door te voeren bij bedrijven en ze wegwijs te maken binnen het online landschap.

Zelfstandig sinds 2011 en oprichter van Strictly Digital. Mijn specialisatie is het toepassen van technologie met als doel de marketing van bedrijven inzichtelijk, meetbaar en rendabeler te maken.

De technologische ontwikkeling gaat snel en voor je het weet is je opgedane kennis verouderd. Ik volg dan ook met enige regelmaat interne opleidingen bij de technologie partners waar ik mee samenwerk om bij te blijven.

Meer weten? ga dan naar de contactpagina